NS CAO: aanval op werknemers
Terwijl Premier Rutte 3,4 miljard uitdeelt aan de KLM om het gunstige vestigingsklimaat voor belastingontwijkende Multinationals in stand te houden, worden NS werknemers opgezadeld met een bezuinigingsoperatie van 1,3 miljard. “Never waste a good crisis” lijkt de directie van de NS te denken want : Er moest juist in openbaar vervoer op klimaat,- en […]
Lees verder